Kalendarz roku szkolnego 2024-2025
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
L.p. |
Tematyka |
Termin |
Uwagi |
Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 |
02.09.2024r. (poniedziałek) |
Godz. 8.00 klasy II-III Godz. 9.00 klasy IV-VIII |
|
Ślubowanie klas I |
02.09.2024r. (poniedziałek) |
Godz. 11.00 Ślubowanie klas I |
|
Posiedzenie Rady Pedagogicznej (zatwierdzenie planu nadzoru pedagogicznego, WSO, zaktualizowanych regulaminów, kalendarza roku szkolnego, kalendarza konkursów, imprez i uroczystości szkolnych, zaopiniowanie n-li do nagrody burmistrza itp. ) |
09.09.2024r. (poniedziałek) |
Godz. 16.00 s. 46 |
|
Zebranie z rodzicami; wybory trójek klasowych, sprawy organizacyjne, ubezpieczenie, reg. wypożyczeń podręczników, PSO, zapoznanie z procedurami funkcjonowania szkoły od 01.09 br., ze zmianami w statucie szkoły itp. |
17. 09.2024r. (wtorek) 19.09.2024r. (czwartek) |
Godz.17.00, spotkania z wychowawcami 17.00 – 18.00 dyżur nauczycieli uczących Przydział sal wg harmonogramu |
|
Godz.17.00, spotkania z wychowawcami 17.00 – 18.00 dyżur nauczycieli uczących Przydział sal wg harmonogramu |
|||
Akcja „Sprzątanie świata” |
16 lub 23.09.2024 r |
W/g harmonogramu i uzgodnień z urzędem miejskim |
|
Wybory szkolnej Rady Rodziców |
26.09.2024r. (czwartek) |
Godz. 17.00 sala 46 |
|
Dzień Edukacji Narodowej |
14.10.2024r. |
Dzień wolny dydaktycznych Świetlica pracuje wg. ustalonego harmonogramu |
|
Wszystkich Świętych |
01.11.2024r. |
Dzień wolny |
|
Święto Niepodległości |
11.11.2024r. |
Dzień wolny |
|
Rada pedagogiczna: egz. ósmoklasisty – dostosowania, sprawy bieżące |
18.11.2024r. (poniedziałek) |
Godz. 16.00, sala 46 |
|
Dni otwarte dla kl. I – III |
26.11.2024r. (wtorek) |
Godz.17.00 – kl. I-III Przydział sal wg harmonogramu - dyżury nauczycieli uczących w klasach I – III wg potrzeb |
|
Dni otwarte dla kl. IV-VIII |
28.11.2024r. (czwartek) |
Godz. 17.00 – 18.00 kl. IV-VIII Przydział sal wg harmonogramu |
|
Egzamin próbny ósmoklasistów |
11/12.2024r. |
Godz. 8.00 j. polski, matematyka, j. ang./niem. |
|
Termin podania wychowawcom przewidywanych ocen niedostatecznych i ocen nagannych z zachowania |
13.12.2024r. (piątek) |
Do godz. 15.00 |
|
Informacja dla rodziców o zagrożeniu oceną niedostateczną, naganą oceną z zachowania- termin ostateczny |
18.12.2024r. (środa) |
Forma pisemna na drukach szkolnych |
|
Zimowa przerwa świąteczna |
23 .12 .2024r. -01.01.2025 r. |
Dyżury nauczycieli w dniach 23,24,27.12.2024 .na świetlicy wg harmonogramu |
|
Święto Trzech Króli |
06.01.2025r. |
Dzień wolny |
|
Klasyfikacja wstępna – wystawienie ocen proponowanych w e-dzienniku |
15.01.2025r. (środa) |
||
Ostateczny termin poinformowania rodziców o proponowanych ocenach śródrocznych i ocenach z zachowania |
17.01.2025r. (piątek) |
Forma pisemna na drukach szkolnych |
|
Ewentualne działania odwoławcze rodziców |
Do24.01.2025r. (wtorek) |
||
Klasyfikacja właściwa – ostateczny termin wystawienia ocen końcowych |
22.01.2025r. (środa) |
Do godz. 15.00 |
|
Sprawozdania klasyfikacyjne poszczególnych klas przedstawiane wicedyrektorom |
24.01.2025r. (piątek) |
Do godz. 13.00 złożone u wicedyrektorów |
|
Rada klasyfikacyjna i podsumowująca I półrocze - sprawozdania wychowawców klas
|
27.01.2025r. (poniedziałek) |
Godz. 16.00, sala 46 |
|
Koniec I semestru |
31.01.2025r. (piątek) |
||
Wywiadówka dla rodziców Kl. I – III |
04.02.2025r. (wtorek)
|
Godz.17.00 – kl. I-III Przydział sal wg harmonogramu - dyżury nauczycieli uczących w klasach I – III wg potrzeb |
|
Wywiadówka dla rodziców Kl. IV – VIII |
06.02.2025r. (czwartek) |
Godz.16.30 – kl. IV-VIII Przydział sal wg harmonogramu - dyżury nauczycieli uczących w klasach IV – VIII 17.00 – 18.00 |
|
Ferie zimowe |
17.02-02.03.2025r. |
||
II próbny egzamin ósmoklasisty |
03/04.2025r. |
Godz. 8.00, nauczyciele poszczególnych przedmiotów |
|
Rekolekcje wielkopostne |
Marzec/ kwiecień 2025r. Do ustalenia |
Harmonogram ustalony we współpracy z proboszczem parafii pw. św. Filipa Neri w Bytowie, świetlica pracuje bez zmian |
|
Wiosenna przerwa świąteczna |
17.04-22.04.2025r. |
Świetlica pracuje 17,18,22..04 wg opracowanego harmonogramu. |
|
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych |
28,29,30.04.2025r. |
Świetlica pracuje wg opracowanego harmonogramu. |
|
Międzynarodowe Święto Pracy |
01.05.2025r. |
Dzień wolny |
|
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych |
02.05.2025r. |
Świetlica pracuje wg opracowanego harmonogramu |
|
Uchwalenie Konstytucji 3 Maja |
03.05.2025r |
Dzień wolny |
|
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY dzień wolny od zajęć dydaktycznych (I-VII) |
13.05.2025r. 14.05.2025r. 15.05.2025r. |
Komisje Egzaminacyjne, wicedyrektor, dyrektor, świetlica pracuje wg opracowanego harmonogramu |
|
Termin podania wychowawcom przewidywanych ocen niedostatecznych i ocen nagannych z zachowania |
16.05.2025r. (piątek) |
Do godz. 15.00 |
|
Poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach niedostatecznych i nagannych z zachowania |
19.05.2025r. (poniedziałek |
Forma pisemna |
|
Zebranie z rodzicami/ dni otwarte dla kl. I – III |
20.05.2025r. (wtorek) |
Godz.17.00 – kl. I-III Przydział sal wg harmonogramu - dyżury nauczycieli uczących w klasach I – III wg potrzeb i uznania wychowawcy |
|
Zebranie z rodzicami/dni otwarte dla kl. IV-VIII |
22.05.2025r. (czwartek) |
Godz. 17.00 – kl. IV-VIII dyżury nauczycieli uczących w klasach IV – VIII |
|
Ostateczny termin wystawienia proponowanych ocen rocznych i ocen z zachowania w e-dzienniku |
04.06.2025r. (środa) |
Do godz. 15.00 |
|
Ostateczny termin poinformowania rodziców o proponowanych ocenach rocznych i ocenach z zachowania |
09.06.2025r. (poniedziałek) |
||
Termin wystawienia ocen końcowych
|
16.06.2025r. (poniedziałek) |
Do godz.15.00
|
|
Ewentualne działania odwoławcze rodziców |
do 18.06.2025r. (środa ) |
Do godz. 15.00 |
|
Sprawozdania wychowawców klas |
18.06.2025r. (środa ) |
Do godz.14.30 złożone u wicedyrektorów |
|
Boże Ciało |
19.06.2025r. |
Dzień wolny |
|
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych |
20.06.2025r. |
Świetlica pracuje wg opracowanego harmonogramu |
|
Rada klasyfikacyjna kl. I – VIII - przyjęcie uchwał klasyfikacyjnych oraz o ukończeniu szkoły podstawowej - podsumowanie wyników nauczania za II semestr - zatwierdzenie stypendiów naukowych i sportowych za II semestr |
23.06.2025r. (poniedziałek) |
Godz. 16.00, sala 46 |
|
Zakończenie roku szkolnego
|
27.06.2025r. (piątek) |
Kl. – I – III godz. 8.30
Kl. - IV- VII godz. 9.30 Kl. - VIII godz. 11.00 lub wg. odrębnego harmonogramu |
|
Ferie letnie |
|||
Rada Pedagogiczna podsumowująca II semestr -diagnozy, sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego (część I), sprawozdania z kółek zainteresowań, biblioteka, świetlica, pielęgniarka, pedagog, SKS |
26.06.2025r. (CZWARTEK) |
Godz. 10.00, sala 46 |
|
Zdanie dokumentacji szkolnej przez wychowawców oraz nauczycieli prowadzących nauczanie indywidualne, kółka zainteresowań, SKS, świetlica, biblioteka, i inne |
30.06 -04.07.2025r. |
W/g harmonogramu ustalonego przez wicedyrektorów |
|
Egzaminy poprawkowe |
19 – 21.08.2025r. (wtorek – czwartek) |
Godz. 10.00 |
|
Rada Pedagogiczna: - sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego (część II), – zatwierdzenie przydziału godzin wg aneksu I do arkusza organizacyjnego na rok 2025/2026 - przedst. kalendarza roku szkol. oraz uroczystości i imprez. |
25.08.2025r. (poniedziałek) |
Godz. 10.00, s.46, |